Аспіранти Лисянської Таїсії Миколаївни
Кандидати психологічних наук, захищені під керівництвом професора Лисянської Таїсії Миколаївни
1️⃣ Абрамян Наталія Дмитрівна “Cприймання молодшими підлітками морально-естетичних ідей спектаклю “, 1994.
2️⃣ Булах Ірина Сергіївна “Динаміка взаємозв’язку мислительних операцій у дітей молодшого і середнього дошкільного віку“, 1989.
3️⃣ Ставицька Світлана Олексіївна “Психолого-педагогічні умови подолання особистісної тривожності у дітей молодшого шкільного віку “, 1999.
4️⃣ Шмаргун Віталій Миколайович “Психолого-педагогічна корекція затримки психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку “, 2000.
5️⃣ Мельничук Оксана Богданівна” Психолого-педагогічні умови подолання пізнавального егоцентризму молодших школярів”, 2003.
6️⃣ Бабаян Юлія Олександрівна “ Розвиток рефлексивного оцінювання як чинника мотивації досягнення молодших школярів”, 2004.
7️⃣ Марковець Олена Леонідівна “Психологічні особливості професійного стресу та попередження його виникнення у майбутніх вчителів“, 2005.
8️⃣ Дьоміна Галина Анатоліївна “ Розвиток особистісної зрілості старшокласників щодо подружнього життя”,2008.
9️⃣ Старинська Олена Віталіївна “Розвиток інтелектуальної ініціативності першокласників в процесі спільної учбової діяльності”,2008.
1️⃣0️⃣ Сивогракова Заріна Анатоліївна” Психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій”, 2010.
1️⃣1️⃣Уліцька Галина Степанівна “ Особливості розвитку позитивного мислення старшокласників”, 2011.
1️⃣2️⃣ Сидоренко Ольга Борисівна “Особливості поведінки учнів молодшого шкільного віку з низькою результативністю в учінні“, 2012.
1️⃣3️⃣ Василенко Оксана Миколаївна “Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови”, 2013.
1️⃣4️⃣ Куренна Тетяна Вікторівна “ Психологічні особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх вчителів”, 2013.
1️⃣5️⃣ Каряка Інна Вікторівна “ Психологічні особливості розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку”, 2014.
1️⃣6️⃣ Пасічник Наталія Олексіївна “ Особливості взаємозв’язку образного і понятійного мислення в учнів молодшого шкільного віку”, 2015.
1️⃣7️⃣ Усик Дмитро Борисович “ Психологічні особливості перевтілення дітей дошкільного віку в процесі сюжетно-рольової гри”, 2014.